Καλωσορίσατε στην PC-XPERTS. Διαβάστε τους ακόλουθους όρους και κανονισμούς πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Σας ενημερώνουμε ότι κάνοντας χρήση του site μας συμφωνείτε και δεσμεύεστε από τους κάτωθι όρους:
*Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας ο πελάτης αποδέχεται πλήρως όλους τους παρακάτω όρους και αποποιείται κάθε δικαιώματος αμφισβήτησης των όρων που έχει θέσει η επιχείρηση PC-XPERTS για το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
*Η επιχείρηση PC-XPERTS και ο νόμιμος εκπρόσωπός της έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την παράδοση των υλικών αγαθών που έχει ζητήσει ο πελάτης μέχρι την χρονική στιγμή που θα παραδοθούν στην ταχυμεταφορική εταιρεία. Από την χρονική στιγμή που τα αγαθά θα παραδοθούν στην ταχυμεταφορική και εκδοθεί ο αριθμός αποστολής την αποκλειστική ευθύνη την φέρει ο πελάτης που έκανε την ηλεκτρονική παραγγελία και είναι υπεύθυνος για την συνεννόηση και παραλαβή του δέματος του από την ταχυμεταφορική, αυτό γίνεται αυτόματα αποδεκτό από τον πελάτη-τελικό καταναλωτή με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής του παραγγελίας.
*Ο πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος που ολοκληρώνει την παραγγελία του φέρει αποκλειστική ευθύνη για την παρακολούθηση και επιτυχημένη ολοκλήρωση της παραγγελίας μετά την έκδοση του αριθμού αποστολής.
*Η εταιρεία PC-XPERTS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών καθυστερήσεις στις παραδόσεις από τις ταχυμεταφορικές.
*Οι φωτογραφίες των προϊόντων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς και οι τιμές μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.
*Οι όροι εγγύησης στα προϊόντα του καταστήματος πληροφορικής PC-XPERTS είναι αυτοί που έχουν διαμορφωθεί και ισχύουν από τους ίδιους τους κατασκευαστές των προϊόντων.
*Με την χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ο πελάτης καταναλωτής συναινεί στην καταγραφή και αποθήκευση των προσωπικών του δεδομένων και όλων των δεδομένων που αφορούν την ηλεκτρονική του παραγγελία , μεταξύ αυτών και ηχογραφημένες συνομιλίες από το τηλεφωνικό κέντρο και σε περίπτωση διένεξης για οποιοδήποτε λόγο να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον υπεύθυνο της PC-XPERTS, επίσης είναι αναφαίρετο δικαίωμα του ιδιοκτήτη ή του υπεύθυνου της PC-XPERTS να επικοινωνεί με τους πελάτες του καταστήματος χρησιμοποιώντας τα προσωπικά τους δεδομένα για την επίλυση τυχών διενέξεων που προκύπτουν για θέματα σχετικά με την παραγγελία ακόμα κι αν αυτή έχει ολοκληρωθεί.
*Η επιχείρηση PC-XPERTS δεν φέρει καμία ευθύνη για άλλους ιστότοπους π.χ. Skroutz που αναπαράγουν δεδομένα από την ηλεκτρονική μας σελίδα www.pc-xperts.gr, αποκλειστική ευθύνη για την τήρηση όλων των όρων χρήσης μας φέρει ο πελάτης καταναλωτής αυτόματα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
*Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να καταβάλει στο ακέραιο τα έξοδα αποστολής στον ιδιοκτήτη του καταστήματος σε περίπτωση μη επιτυχημένης παραλαβής του δέματός του, ακόμη κι αν δεν έχει προηγηθεί επιτυχημένη συνεννόηση μεταξύ πελάτη και εταιρείας μεταφοράς (ή ταχυμεταφοράς) και δίνεται το δικαίωμα διεκδίκησης και καταβολής αποζημίωσης στον ιδιοκτήτη του καταστήματος PC-XPERTS με κάθε νόμιμο και ένδικο μέσο. Ο πελάτης φέρει όλη την ευθύνη για την σωστή παραλαβή του δέματος από την στιγμή που το δέμα έχει παραδοθεί και έχει εκδοθεί αριθμός αποστολής από τον αποστολέα-ιδιοκτήτη της επιχείρησης PC-XPERTS.
*1-3 εργάσιμες σημαίνει ότι αν η παραγγελία ολοκληρωθεί πριν τις 9.00 π.μ. θα παραδοθεί στην ταχυμεταφορική σε 1 (μία) έως 3 (τρεις) εργάσιμες ημέρες από την επόμενη εργάσιμη.
*Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές για κανένα λόγο αν δεν συμπληρωθεί πρώτα η αντίστοιχη φόρμα RMA από την ιστοσελίδα μας.
*Παραλαβή από το κατάστημα μπορεί να γίνει μόνο αν ο δημιουργός της παραγγελίας παραλάβει ο ίδιος από το κατάστημα με την απόδειξη της ταυτοπροσωπείας του με κυβερνητικό έγγραφο.
*Οι παραγγελίες επιτρέπεται να γίνονται μόνο από ενήλικους και σε περίπτωση καταχώρησης από ανήλικο αποκλειστική ευθύνη φέρει ο κηδεμόνας του.
*Η PC-XPERTS διατηρεί το δικαίωμα επικοινωνίας με κάθε τρόπο με τον πελάτη ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή ακόμα και σε μη επιτυχημένη παραλαβή της παραγγελίας από τον πελάτη.
*Σε περίπτωση που είναι δυσπρόσιτη η περιοχή παράδοσης της ταχυμεταφορικής ο πελάτης επιβαρύνεται με την επιπλέον χρέωση των μεταφορικών
*Σε περίπτωση ανταλλακτικού επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή αν δεν υπάρχει ενυπόγραφη βεβαίωση από πιστοποιημένο τεχνικό για την ορθή τοποθέτηση του προϊόντος από τον ίδιο, επίσης δεν γίνεται αποδεκτή σε περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας του προϊόντος.
*Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης-καταναλωτής αποδέχεται ρητά ότι τα προϊόντα τα οποία επιθυμεί θα αποσταλούν από τις αποθήκες στις Μοίρες Κρήτης ανάλογα με την διαθεσιμότητα και η επιχείρηση PC-XPERTS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών καθυστερήσεις από τις εταιρίες μεταφορών και ταχυμεταφορών.
*Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ταινία ασφαλείας στην συσκευασία του προϊόντος ο πελάτης πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή στον ταχυμεταφορέα, σε διαφορετική περίπτωση οποιαδήποτε φθορά-εκδορά-σπάσιμο στο προϊόν βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη.
*Αρμόδια δικαστήρια σε περίπτωση δικαστικής διένεξης είναι τα δικαστήρια στο Ηράκλειο Κρήτης.
*Η επιχείρηση PC-XPERTS δύναται να καταγγείλει και να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για οποιαδήποτε ψευδή και ανυπόστατη ανάρτηση γίνει στο διαδίκτυο από οποιονδήποτε.
*Η εταιρεία PC-XPERTS διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των όρων χρήσης χωρίς προγενέστερη ενημέρωση των καταναλωτών.
Περιορισμοί Χρήσης
Ολόκληρο το περιεχόμενο του site είναι καταγεγραμμένο με βάση τη νομοθεσία της Ε.Ε. και προστατεύεται από τη διεθνή νομοθεσία για τα συγγραφικά δικαιώματα και τις διεθνείς συμβάσεις προμηθειών. Υλικό από την PC-XPERTS καθώς και σχετικές υπηρεσίες, δεν μπορούν να αντιγραφούν, να διανεμηθούν ή να διαβιβαστούν με οποιοδήποτε τρόπο εάν δεν επιτραπεί από την PC-XPERTS. Οι χρήστες του site μπορούν να κατεβάσουν ένα αντίγραφο μέρους ή ολόκληρου του υλικού για προσωπική, όχι εμπορική χρήση με την προϋπόθεση ότι δεν θα τροποποιήσουν το υλικό με κανένα τρόπο, ούτε θα σβήσουν ή θα αλλάξουν οτιδήποτε σχετικό με το copyright και το σήμα γνησιότητας. Όλο το υλικό σε αυτό το site παρέχεται για νόμιμη χρήση μόνο.
Απαγορεύεται ρητά η καταχώρηση παραγγελίας από ανήλικους και η ευθύνη φέρει αποκλειστικά τους κηδεμόνες τους.
Περιορισμοί Ευθύνης
Η PC-XPERTS δεν φέρει καμία ευθύνη για τεχνικά λάθη οποιουδήποτε τύπου, τόσο στον υπολογιστή όσο και στο λογισμικό που χρησιμοποιεί, για προβλήματα στη σύνδεση με το δίκτυο ή για ανολοκλήρωτες, ασαφείς ή καθυστερημένες μεταδόσεις. Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για ζημιές που προέρχονται από τη χρήση υλικού αυτής της διεύθυνσης. H PC-XPERTS παρέχει επίσης σύνδεση και με άλλες διευθύνσεις του δικτύου. Δεν υποστηρίζει όμως αυτές τις διευθύνσεις και δεν είναι υπεύθυνη για το περιεχόμενό τους ή για οποιαδήποτε σύνδεση που περιέχεται σε συνδεδεμένη διεύθυνση.
Δήλωση Εχεμύθειας
Όταν αποστέλλετε ένα αίτημα online, η πληροφορία που μας παρέχετε χρησιμοποιείται για να σας απαντήσουμε ηλεκτρονικά στην ερώτησή σας. Θεωρούμε τις αιτήσεις που συμπληρώνετε και την ηλεκτρονική αλληλογραφία που στέλνετε ως απόρρητη και ότι περιέχει τα δικά σας, αληθή στοιχεία. Δε μεταβιβάζουμε το περιεχόμενο αυτών παρά μόνο στον άμεσα ενδιαφερόμενο αποδέκτη και στο νόμο, εφόσον αυτό μας ζητηθεί ή στην περίπτωση που το περιεχόμενο του μηνύματος θεωρούμε ότι μας θίγει.
Προσωπικές Πληροφορίες
Η PC-XPERTS διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει, για δική της χρήση, τα στοιχεία που καταχωρούν αυτοβούλως οι χρήστες στο site της. Σεβόμενη τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών στο site της, βεβαιώνει πως δεν νοικιάζει, πουλά ή ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικές με το αρχείο των χρηστών της.
Παραγγελία
Στα ποσά που αναφέρονται στο site περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ 24%, αλλά δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταφοράς. Η PC-XPERTS δεν φέρει καμία ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί πέρα από ό,τι ελέγχει η ίδια, δηλαδή δεν ευθύνεται για απώλεια, καθυστερημένες παραγγελίες ή διακοπή τηλεφώνου, ηλεκτρικού δικτύου, φθορά λογισμικού προγράμματος ή άλλων συστημάτων. Παρόλα αυτά, παραμένει στη διάθεση των πελατών της για την εξομάλυνση τυχόν προβλημάτων.
Παράδοση
Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται, εκτός των περιπτώσεων της αντικαταβολής, αφού η PC-XPERTS λάβει ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας και επιβεβαιώσει με τον πελάτη την αυθεντικότητα της παραγγελίας και των στοιχείων παραλήπτη που έχουν δοθεί από το χρήστη. Η παράδοση γίνεται άμεσα από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Στη χρονική περίοδο παράδοσης δεν περιλαμβάνονται καθυστερήσεις που οφείλονται σε απεργίες, αργίες ή άλλες απρόοπτες καταστάσεις (βλέπε καιρικές συνθήκες κλπ.) και για τις οποίες ουδεμία ευθύνη φέρει η PC-XPERTS. Η PC-XPERTS διατηρεί κάθε νόμιμο δικαίωμα διεκδίκησης των μεταφορικών και άλλων εξόδων, που βαραίνουν κάθε αποστολή, σε περίπτωση μη παραλαβής από τον πελάτη.
Επιβεβαίωση Παραγγελίας
Πολιτική της PC-XPERTS είναι να επικοινωνεί μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με τον πελάτη που την έχει καταθέσει.
Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA).
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα θεωρείται αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) πλήρων ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, απαιτείται το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να περιέχει όλα τα πρωτότυπα (όχι αντίγραφα) έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την παραλαβή αυτού (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη και άθικτη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται ως προς την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος (εντός 21 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής).
Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και τον αρμόδιο εισαγωγέα, θα πραγματοποιείται αντικατάσταση του εν λόγω είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με δυνατότητα επιλογής από τον πελάτη άλλου καινούργιου προϊόντος με συμψηφισμό τιμής ή καταβολής της διαφοράς.
Τα έξοδα αποστολής, τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ είτε μέσω courier (μόνο με την συνεργαζόμενη σε αυτήν) είτε μέσω μεταφορικής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ύψος της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν, το οποίο έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA) έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και τα συμπληρωματικά προϊόντα (παραρτήματα) του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν ένας φορητός υπολογιστής θεωρηθεί ελαττωματικός κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει κατά την ίδια αποστολή και την κάρτα μνήμης που είχε αγοράσει μαζί με τον εν λόγω υπολογιστή). Στην περίπτωση που το ελλαττωματικό προϊόν, παρέχεται στον πελάτη με συνοδευτικό προϊόν ως ΔΩΡΟ, τότε ο πελάτης, πρέπει υποχρεωτικά να παραδώσει και το εν λόγω ΔΩΡΟ, πίσω στην εταιρεία.
Σε περίπτωση προβλημάτων οθονών (νεκρά pixels, γραμμές, κηλίδες κλπ), η προαναφερθείσα δυνατότητα δίδεται μόνο εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή στα πλαίσια της εγγύησης, η οποία συνοδεύει το προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση και προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης το προϊόν θα αποστέλλεται στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή όπου θα πιστοποιείται η βλάβη με σχετική διάγνωση και θα δίδεται η απαιτούμενη έγκριση αντικατάστασης.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διάφορα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του επικαλούμενου από εκείνον λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης προς τον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αποκλειστικώς, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής (μόνο με την συνεργαζόμενη σε αυτήν) ή σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα «PC-XPERTS» πανελλαδικώς.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εντός δεκατεσσάρων (14) πλήρων ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη). Αν πρόκειται για ελάττωμα, διαπιστωθέν αργότερα από την παράδοση απαιτείται και η συσκευασία του προϊόντος.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Αρχικά ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να αποστείλει φωτογραφίες-βίντεο και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που να περιγράφεται αναλυτικά το πρόβλημα και έπειτα ακολουθεί η συνομιλία με τους τεχνικούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πριν να προχωρήσει πελάτης σε αποστολή του προϊόντος πάντα έχοντας προηγηθεί η εγκριση της αποστολής από το αρμόδιο τμήμα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος, που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή από το εξουσιοδοτημένο σημείο της κατασκευάστριας (εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή, χωρίς καμία επιβάρυνση από τον πελάτη στο πλαίσιο της εγγύησης), ή σε περίπτωση που αυτή δεν είναι δυνατή, αντικατάσταση του προϊόντος (εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή, χωρίς καμία επιβάρυνση από τον πελάτη στο πλαίσιο της εγγύησης), αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής, εφόσον δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο (30 εργάσιμων ημερών) και δεν δύναται να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την συγκεκριμένη σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ύψος της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Απαραίτητη προϋπόθεση όλων των παραπάνω είναι το προϊόν να μην φέρει εμφανές κτύπημα, αμιχή ή οποιοδήποτε άλλο σημάδι φθοράς ή ένδειξη ότι έχει υποστεί πτώση ή πρόσκρουση με οποιοδήποτε άλλο υλικό.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει δικαίωμα υπαναχωρήσεως από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών (για ακύρωση και επιστροφή αγορών που πραγματοποιήθηκαν εκτός καταστήματος -ήτοι στο διαδίκτυο, με τηλεφωνική ή ταχυδρομική παραγγελία), από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση της αποστολής (όταν πρόκειται για προϊόντα). Η υπαναχώρηση είναι δυνατή υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων, τα οποία το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε αρίστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό με το οποίο επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, συνακολούθως και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. όπως επίσης και τα έξοδα επαναπροώθησης των προϊόντων στους προμηθευτές της Εταιρείας PC-XPERTS και των εξόδων επαναποθήκευσης των προϊόντων στις εγκαταστάσεις μας. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να μην είναι ανοιγμένη και σαφώς το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 21 εργάσιμες μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την συγκεκριμένη σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα πραγματοποιείται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα, στο οποίο έλαβε χώρα η παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Ο πελάτης ευθύνεται προς αποζημίωση της εταιρείας, αν έκανε χρήση διάφορη από εκείνη, που είναι αναγκαία σχετικά με τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα από την παραλαβή μέχρι τη δήλωση της υπαναχωρήσεως. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε απορία του σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων, παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως "μεταχειρισμένο" και ο πελάτης καθίσταται υπόχρεος προς αποζημίωση της εταιρείας για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως "μεταχειρισμένου" εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη το μέγεθος της αποζημίωσής της, ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχωρήσεως.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ύψος της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Η δήλωση υπαναχωρήσεως ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχωρήσεως μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί για τη δήλωση αυτή το υπόδειγμα που θα βρει εδώ.
Σε περίπτωση ανταλλακτικών δεν παρέχεται εγγύηση παρά μόνο σε περιπτώσεις που δεν έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες, είναι στην αρχική τους κατάσταση όπως παρελήφθησαν από τον πελάτη (για παράδειγμα σε περίπτωση οθόνης γνήσιας ή oem δεν πρέπει να υπάρχουν σημάδια πάνω σε αυτήν) και μόνο κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της επιχείρησής μας.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν χωρεί υπαναχώρηση στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Ο πελάτης, εφόσον συνάπτει τη σύμβαση πώλησης για επαγγελματική χρήση, δηλαδή το προϊόν να έχει αγοραστεί με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ,
συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή,
συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει, ειδικώς, επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν, συγκεκριμένα, από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά,
πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,
προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων τέτοιων,
σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχωρήσεως,
η αξία του προϊόντος είναι μικρότερη ή ίση των 30 ευρώ (άρθρο 3ι, παρ.1, ν.2251/1994),
έχει ανοιχτεί η συσκευασία,
έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία, την οποία έχετε φτιάξει, έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα, εάν η περίπτωσή σας εμπίπτει στη συνθήκη αυτή βάση της ανωτέρω πολιτικής της εταιρείας μας.
Η PC-XPERTS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιηθούν αυτοί οι όροι, όσον αφορά τις μελλοντικές παραγγελίες. Χρησιμοποιώντας το site, συμφωνείτε να δεσμευθείτε με αυτές τις τροποποιήσεις αλλά και με τους υπάρχοντες κανόνες λειτουργίας της PC-XPERTS.
Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα μεταβιβασθέντα-εκποιηθέντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής), θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με δυνατότητα επιλογής από τον πελάτη άλλου καινούργιου προϊόντος με συμψηφισμό τιμής ή καταβολής της διαφοράς.
Διαδικασία επιστροφής
1. Αν βρίσκεστε κοντά σε κάποιo κατάστημα PC-XPERTS
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα της περιοχής σας και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
Σε αυτήν την περίπτωση θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το επιστραφέν προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Σε κάθε περίπτωση θα ήταν επιθυμητή η δημιουργία ticket στην πλατφόρμα που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας www.pc-xperts.gr για την καταγραφή του αιτήματός σας και την αμεσότερη εξυπηρέτησή σας.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας, είτε μέσω email στο info@pc-xperts.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 2892029406.
Τροποποιήσεις Όρων
ΧΑΣΟΥΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ-SERVICE-H/Y-ΕΙΔΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ
ΑΦΜ 123654228 - ΔΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ 77505127000
ΜΟΙΡΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΗΛ 2892029406